CyberGym:  Διατροφή και Άσκηση

Πρώτη δημοσίευση 11/3/2006

Αρχική     Επικαιρότητα     Εξοπλισμοί

Προγράμματα Διατροφής - Άσκησης

Όργανα Γυμναστικής για Σπίτια

Εξοπλισμοί Γυμναστηρίων

Προβληθείτε στο CyberGym.gr

Η Δίαιτα της Διατροφικής «Ωμέγα Rx Ζώνης»
με πρόγραμμα Ηλεκτρονικού Υπολογιστή

Το πρόγραμμα ηλεκτρονικού υπολογιστή για τη δίαιτα της «Ωμέγα Rx Ζώνης» είναι ένα από τα πιο σύγχρονα προγράμματα και ταυτόχρονα τέλειος σύντροφος στο βιβλίο του Μπάρυ Σηρς «Ωμέγα Rx Ζώνη», όπως επίσης και στα βιβλία «Κατακτώντας τη Διατροφική Ζώνη», «Τα Μπλοκ των Γευμάτων της Ζώνης», και «Τα 100 Κορυφαία Γεύματα της Ζώνης».

Το βασικό σχέδιο του Μπάρυ Σηρς στην «Ωμέγα Rx Ζώνη», μπορεί να συνοψιστεί στα επόμενα βήματα:

 Βήμα πρώτο: Κάθε γεύμα αρχίζει με ένα ακριβές σερβίρισμα πρωτεΐνης χαμηλών λιπαρών.

 Βήμα δεύτερο: Ισορροπήστε το γεύμα αυτό με τους επιθυμητούς υδατάνθρακες, κυρίως φρούτα και λαχανικά.

 Βήμα τρίτο: Προσθέστε μονοακόρεστο λίπος, ενώ αποφεύγετε τα κορεσμένα και τα πολυακόρεστα λίπη.

 Βήμα τέταρτο: Και το πλέον σημαντικό μέρος (τελικό βήμα) της αναβάθμισης του διαιτητικού προγράμματος του Μπάρυ Σηρς (της «Ωμέγα Rx Ζώνης», όπως επεκτάθηκε από το αρχικό της «Διατροφικής Ζώνης») είναι η αυξημένη πρόσληψη των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων για τον έλεγχο των εικοσανοειδών.

 Το διαιτητικό μας πρόγραμμα για την δίαιτα της Ωμέγα Rx Ζώνης υπολογίζει αυτόματα τα μπλοκ της πρωτεΐνης, των υδατανθράκων και των λιπών για κάθε  σύνθεση γεύματος, ενώ η τεράστια βάση δεδομένων διατροφικών στοιχείων που παρέχεται από το πρόγραμμα και η βάση δεδομένων διατροφικών στοιχείων που δημιουργεί ο χρήστης διευκολύνουν τη διαδικασία της εξισορρόπησης ενός γεύματος στη ζώνη. Για αυτό φροντίζουν τα Βήματα 1 και 2.  

 Το πρόγραμμα επίσης επιτρέπει στον χρήστη να παρακολουθεί με ακρίβεια το περιεχόμενο κάθε γεύματος σε κορεσμένα, μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λίπη κατά το Βήμα 3.

 Για το τελικό Βήμα 4 το πρόγραμμα περιλαμβάνει ένα τελικό μικρό παράθυρο το οποίο περιλαμβάνει περίπου 250 κοινές τροφές με τη υψηλότερη συγκέντρωση σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Ιατρικές έρευνες έχουν αποδείξει εδώ και χρόνια ότι τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα προφυλάσσουν από τις ασθένειες καρδιάς και καρκίνου, παίζουν ένα κρίσιμο ρόλο στην ψυχική υγεία ρυθμίζοντας την διάθεση καθαρίζοντας τη μνήμη και ακόμα προσθέτοντας αυτοσυγκέντρωση κατά τη μελέτη. Επιπρόσθετα σε αυτά τα δυναμικά κέρδη, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα έχουν αποδειχθεί σε μερικές μελέτες ότι βοηθούν να καταπολεμηθεί η αρτηριοσκλήρωση και μειώνουν τα επίπεδα της χοληστερόλης του αίματος. Αντί λοιπόν να έχετε να αγοράσετε (και να χρυσοπληρώσετε!) συνθετικά συμπληρώματα για την πρόσληψη των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον πίνακα του προγράμματος για την περιεκτικότητα των τροφίμων σχετικά με τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, ώστε να καθορίζετε και να επιλέγετε τις πλουσιότερες φυσικές πηγές τους.

 Ακόμα περισσότερο, επειδή ο γλυκαιμικός δείκτης είναι ένας συντελεστής κλειδί στην επιλογή των υψηλής ποιότητας υδατανθράκων για τη δίαιτα της Ζώνης, το πρόγραμμά μας περιέχει τις αξίες 2500 συνηθισμένων τροφών σε γλυκαιμικό δείκτη με τις διακρίσεις σε χαμηλό, μέσο ή υψηλό μέσα στην βάση δεδομένων του. Οι μετρήσεις του γλυκαιμικού δείκτη έχουν ληφθεί από τις πλέον αρμόδιες και αξιόπιστες βάσεις δεδομένων των ΗΠΑ.  Το πρόγραμμα του ηλεκτρονικού υπολογιστή μπορεί να αναλύσει τη δίαιτα και να καταγράψει ακριβώς το ποσοστό θερμίδων από τους χαμηλού, μέσου η υψηλού γλυκαιμικού δείκτη υδατάνθρακες. Αυτός είναι και ο πιο λογικός τρόπος να προσεγγίσει κανείς την διατροφή του μέσω του γλυκαιμικού δείκτη.

Τέλος, το πρόγραμμά μας πηγαίνει ακόμα μακρύτερα από ότι περιγράφει ο Μπάρυ Σηρς στο βιβλίο του.

 Μια δίαιτα υγείας, είτε είναι η Ζώνη είτε κάποια άλλη, πρέπει να ποικίλλει. Δεν μπορεί ο καθένας να προμηθεύεται τα σνακ-συμπληρώματα της Ζώνης κάθε μέρα όσο ισορροπημένα ως προς τη Ζώνη και αν είναι αυτά. Μια υγιεινή διατροφή πρέπει να προσφέρει τις απαραίτητες βιταμίνες και τα οργανικά άλατα που απαιτούνται για την κύρια λειτουργία και την ανάπτυξη του ανθρώπινου σώματος. Το πρόγραμμά μας παρέχει επιπλέον με ακριβείς μετρήσεις το τελικό περιεχόμενο του ολικού λίπους, των βιταμινών και των οργανικών αλάτων της δίαιτας του χρήστη.

Οι τελευταίες επίσημες οδηγίες διατροφής για πρώτη φορά δίνουν μια περιοχή Συνιστώμενων Ημερήσιων Ποσοτήτων (ΣΗΠ) για τα μακροθρεπτικά υλικά που είναι οι πρωτεΐνες, τα λίπη και οι υδατάνθρακες. Επίσης περιλαμβάνουν συμβουλές για  τις διαιτητικές ίνες που πρέπει να λαμβάνουμε, και πόσο χαμηλά θα πρέπει να κρατάμε τη χοληστερόλη ή πόσο κορεσμένο λίπος πρέπει να τρώει ο καθένας για να διατηρήσει καλή υγεία. Αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα στον τομέα της διατροφής, δεδομένου ότι οι προηγούμενες αναφορές από το Εθνικό Συμβούλιο Έρευνας των ΗΠΑ όλα τα προηγούμενα 60 χρόνια έδιναν μόνο τα συνιστώμένα επίπεδα των βιταμινών και των οργανικών αλάτων.

 

Μορφή του Προγράμματος Ημερήσιας Διατροφής

Όταν τελικά μας δίνετε τα απαραίτητα στοιχεία σας,
θα παίρνετε από εμάς ένα φύλλο ημερήσιας διατροφής, όπως το επόμενο!

Όνομα Τροφής

 

Βάρος

g

Θερμ

Cal

Πρωτ

g

Υδατ

g

Λιπ

g

ΚοΛιπ

g

ΜοΛιπ

g

ΠοΛιπ

g

                   

ΠΡΟΓΕΥΜΑ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Καλαμπόκι ολ-αλ [1 φλτ] x 0.5

17

64

1

14

0

0

0

0

* Γάλα [1 φλτ] x 0.8

195

119

6

9

6

4

1

0

- Ψωμί, υψηλής πρωτεΐνης [1 φε] x 2.0

52

141

5

25

1

0

0

0

* Καφές, στιγμιαίος μ/ζαχ [1 φλκ] x 1.0

180

56

0

8

2

2

0

0

 

 Σύνολα

444

380

12

56

9

6

1

0

 

Θερμίδες από Λίπος: 22%

 

 

 

 

 

 

 

 

SNACK - Πρωί

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Ποπκόρν, μ/τυρί [1 φλτ] x 0.5

13

69

1

6

4

1

1

0

 

 Σύνολα

13

69

1

6

4

1

1

0

 

Θερμίδες από Λίπος: 53%

 

 

 

 

 

 

 

 

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Τσίζμπεργκερ, μ/ μαγιονέζα ή σάλτσα σαλάτας

129

363

16

30

19

7

7

2

ή κουλούρι [1] x 1.0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Μπρόκολα, μαγ [1 μερ] x 0.5

48

24

1

2

1

0

0

0

- Σόδα, χ/ζαχ [1 κουτί] x 0.5

178

0

0

0

0

0

0

0

- Σαλάτα πράσινη ανάμικτη [1 μερ] x 1.0

40

6

0

1

0

0

0

0

* Τυρί, Brie [1 μερ] x 1.0

28

93

5

0

7

4

2

0

 

 Σύνολα

423

486

22

33

27

11

9

2

 

Θερμίδες από Λίπος: 51 %

 

 

 

 

 

 

 

 

SNACK - Απόγευμα

 

 

 

 

 

 

 

 

- Ροδάκινου χυμός [1 φλτ] x 0.5

125

67

0

17

0

0

0

0

 

 Σύνολα

125

67

0

17

0

0

0

0

 

Θερμίδες από Λίπος: 0%

 

 

 

 

 

 

 

 

ΒΡΑΔΙΝΟ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Γαλοπούλα, φτερό, μαγ, χ/πέτσα [1 φτερ] x 0.5

73

113

21

0

2

0

0

0

- Ρύζι μαγ [1 φλτ] x 0.5

85

191

3

29

6

1

2

1

- Μπριζόλα, καλοψημ 100%, ψητή [1 μετρ] x 1.0

33

93

3

18

1

0

0

0

- Ντομάτα & σέλινο, μαγ, χ/λιπ [1 φλτ] x 0.5

122

23

1

5

0

0

0

0

- Σταφύλια [1 φλτ] x 0.5

80

56

0

14

0

0

0

0

- Καφές [1 φλκ] x 1.0

180

3

0

0

0

0

0

0

 

 Σύνολα

573

479

28

66

9

1

2

1

 

Θερμίδες από Λίπος: 17%

 

 

 

 

 

 

 

 

SNACK - Βράδυ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Κέικ ρυζιού χ/αλάτι [1 κέικ] x 1.0

9

34

0

7

0

0

0

0

- Bagel, ψημένο [1 μετρ] x 0.6

28

83

2

16

0

0

0

0

 

 Σύνολα

37

117

2

23

0

0

0

0

 

Θερμίδες από Λίπος: 0%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΣΥΝΟΛΑ

1615

1598

65

201

49

19

13

3

Όνομα Τροφής

 

Βάρος

g

Θερμ

Cal

Πρωτ

g

Υδατ

g

Λιπ

g

ΚοΛιπ

g

ΜοΛιπ

g

ΠοΛιπ

g

Ποσοστό Θερμίδων από Λίπος: 28%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


www.cybergym.gr    

Αρχική     Επικαιρότητα     Εξοπλισμοί